Dashboard | +Follow
Sekian.
Sunday 29 July 2012 • 07:11 • 0 comments




Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh sahabat sahabat sekalian. Hai semuaaa *lambai tangan*

Hari berlalu sangat pantas kan ? Tup tup , dah dekat dua bulan ateen tinggal blog ni. Haha, dah macam takde idea je ni. Tapi, buat apa buat blog tapi tak update kan ? Okay fine fine, teen hapdet sekaraaaaanggg -.-'

So, sekarang tgh Trial PMR kan ? Hadddo, SPM macam mna ? TRIAL dah dekaaaaat. Dua minggu lagi, tolak berbuka , tolak tidur, tolak apa semua tu, boleh lah tinggal dalam 5 hari. Okay fineee, berdebar sangat . Budak spm lain acano ? Kuikuikui, alaaa korang bijak takpe *____________________* #sedih

Sekarang semua dah boleh cakap already donelah kot. Kot lah kot. Ahaaa, apa aku merepek pun aku taktahu sekarang . Sillabuse pun dah habis dah dekat sekolah , cuma tinggal Biology dengan Physics jeeeeee. Dua tiga empat belas lagi muka surat kottttttt. Kukikui.  Yang lain dah mula dah buat latihan . Baca baca balik apa yang dah belajar. Cuba ingat , kalau tak ingat, pun try buat latihan. Okay , kali ni aku manyak semngat siikit. Ayoyoooo. Nak banggakan mama papa . Nak jugak, nak jugak, nak jugakkkkk. *hentak kaki* Oh ya !  sebelum terlupa, boleh kongsi sikit doa mudah ingat? Nahhh , ini dia.

Sebelum dan selepas study , korang try lah baca doa ni. InsyaAllah lah berkesan. Tapi jangan lupa, doa doa juga, solat jangan tinggal tau. Eheeeeem, kita kan dah besar. Dah nak habis sekolah je pun. Jangan tinggal tau ? Teen sndri pun cuba tambhkan amalan amalan sunat. Moga mndapat keberkatan. Amin Ya Rabbal Alamin. *haiyooo rasa macam ustazah pilihan, siapa berkenan???* Hm, kertas pun bertimbun kat sana sini , dah macam bukit dah tengok. Takpelah , korban sikit. Angah pun bising bilik aku dah macam apa dah sekarang. Takda masa nak kemas, siapa rajin ? *____________* TOLONGG ! 

Hoping kali ni boleh lah kutip banyak A lagi. Nak banggakan Mama Papa . Please please pleaseeee ! Dua tahun lepas aku dah hampakan mamapapa, jadi taknaklah buah pisang berbuah dua kali. Alaaaa, sedihlah pulak. Malu pun ada. Takpelah, mama dah cakap, "Tebus apa yang dah jadi. Buktikan pada semua".  Thanks sbb bagi kepercayaan lagi. Sayang Mamaaaaa :* Trololooo, ahaaa, buat menggedik sini pulak daaaaaaaah. Jangan menyampah dgn aku k ? Kita kan geng .

Okay , kita stop cakap pasal trial. Kisah hidup saya pula k ? Okay . Alhamdulillah aku masih ada insan insan yang sayangkan aku *___________* Perasan sikit, hahahahaaaaaaaaaaaaaaa ! Aku ada kawan kawan yang always ada dengan aku. Kau ada ? Ada kaaaaaaan. Okay, tak buat lawan pun k. Tak k. Nak mention pun , takut ada yang tertinggal. Senang cerita ramai lah.  Salah sorangnya . awaklah kan ? Ololooo, haha. Taaaapi , bila sebut ramai tu, kadang kadang takut juga. Yela, takut ada yang tak terlayan. Bukan apa, tanak ah jadi macam kacang yang lupakan kulit. Alaa, tak best lahkan jadi mcm tu. Jadi, disini ateen nak ambil kesempatan kalau awak rasa diri ni lupakan awak , awak saya minta maaf okay ? Sumpah demi Allah ,  takde niat macam tu. Kita masih berkawan okay? Masihhhhhh. Ahaaa, pasal adik Buya saya pula, saya pun rasa macam diri saya tak berapa cakna pasal dia, dia nak trial pun saya rasa mcam saya bukan kakak yang baik. Maaf yaaa adik, kateen sibuk sekarang. Bukan sengaja. Lpas SPM, kita pergi jalan jalan. Nak round satu Malaysia pun kateen sanggup. Kateen di sini akan sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kejayaan Ya , InsyaAllah. Ehem,  Boyfriend ? Teman istimewa? Tak lagi kot buat masa ni. Lekkkkkk luuu, kita belajoooo dulu neh ? Hmm, boleh kata aku bnyak habiskan masa aku sorang kot sekarang. Lebih baik menyendri . Ececehhh , buat sedih pulak dah.


Jaaaadi, sampai sini je okay ? Dah malam dah pun. Need a rest . Bye. Assalamualaikum.






xoxo, Ateenlya



Disclaimer

Photobucket
Photobucket
Mood : Non-stable
Status : Tiada manusia yang sempurna.




Taggie Board




[!] IMPORTANT [!]


Back to past